گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛  ارسلان زارع در نشست با مجمع نمایندگان استان افزود: از آنجایی که موضوع تدوین بودجه سال ۱۳۹۹ در دستور کار دولت در استان ها قرار دارد، دریافت نظرات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی منجر به جامعیت بیشتر لایحه تقدیمی به مجلس می‌شود.

وی بر لزوم هم افزایی بیشتر و اتفاق نظر نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد دستگاه های اجرایی جهت حل مشکلات موجود و تکمیل پروژه های مهم و اساسی تاکید و تصریح کرد: در سایه این هم افزایی می‌توان پیشنهاداتی موثر به سازمان برنامه و بودجه ارائه کرد.

زارع اضافه کرد:  کرد: در این نشست همچنین مباحث و مشکلاتی که مردم در شهرستان های مختلف استان با آن مواجه هستند ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا با تعاملات جمعی نسبت به حل آن ها اقدام شود.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در روزهای آتی اظهار داشت: در این نشست، موضوعاتی در خصوص تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید نیز مطرح شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز با اعلام حمایت همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از  استاندار گیلان، خاطرنشان کرد: امروز نیازمند آرامش در جامعه و توسعه نشاط اجتماعی هستیم .

محمد صادق حسنی افزود: نباید با بزرگ نمایی مشکلات، موجبات نگرانی مردم را فراهم کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه کشاورزی، تسطیح اراضی شالیزاری و نیز لایروبی به موقع  آبندان های کشاورزی استان از مسائلی بود که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تعامل استانداری گیلان و اعضای مجمع نمایندگان نسبت به بررسی راهکارهای مختلف در این رابطه اقدام شد.

گیلان ۱۳ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.