مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داورن فدراسیون فوتبال ، داوران قضاوت کننده هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور اعلام شد که جواد رحیم زاده نیز به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود و آلومینیوم اراک انتخاب شد.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس و طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، حامد صفایی و عدنان پیروی نیز به عنوان کمک داور، همچنین مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم  و رامین عرفانیان نیز به عنوان ناظر گروه داوری در مسابقه تیم های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک حضور خواهد یافت.

وی بیان کرد: بلیت فروشی این دیدار نیز چند ساعت قبل از شروع مسابقه آغاز می شود و با فروش بلیت ، درب های ورزشگاه به سوی طرفداران گشوده خواهد شد تا طرفداران برای حضور در ورزشگاه با مشکلی مواجه نشوند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک عصر فردا (شنبه) سی ام شهریورماه در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت. تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم آلومینیوم اراک با کسب ۱۱ امتیاز در مکان پنجم و تیم سپیدرود رشت نیز با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.