به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال شهرداری فومن با نتیجه سه بر صفر مقایل  شهید قندی یزد متحمل شکست شد تا این مسابقات را با شکست آغاز کند.

این دیدار ، از هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در یک هوای آفتابی برگزار شد.

در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، تیم فوتبال شهید قندی یزد موفق شد در نیمه اول به یک گل دست یابد تا این نیمه را با پیروزی به رختکن برود و در نیمه دوم نیز این تیم توانست دو گل دیگر به ثمر برساند تا در نهایت در اولین بازی خود و در یک دیدار خارج از خانه، به یک پیروزی پرگل دست یابد.

قضاوت این مسابقه را  مهرداد خسروی با کمک های عباس شیرزادی و علی صیامیان برعهده داشتند که در جریان این دیدار ، مهدی رحیم زاده ، حسین محبی ، هومن فلاحی و سیامک رحمانی از تیم فوتبال شهرداری فومن ، امیرعلی چگینی ، رضا فرجی ، محمد نوروزی و احسان گنجی از تیم فوتبال شهید قندی یزد کارت زرد دریافت کردند.

حاشیه های دیدار تیم های شهرداری فومن و شهید قندی یزد

به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه شهرداری فومن و با تصمیم سازمان لیگ فوتبال کشور، بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود که به همین دلیل تیم شهرداری فومن در اولین بازی خانگی خود، در رشت به مصاف شهید قندی یزد رفت.

به دلیل آماده نبودن کارت بازی بازیکنان تیم شهرداری فومن، کادرفنی این تیم نمی دانست که با چه ترکیبی وارد زمین شود و حدود یک ساعت قبل از آغاز این بازی ، کارت های بازی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری فومن صادر شد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ۲۸ تیم حضور دارند که در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به لیگ دسته اول صعود می کنند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.