به گزارش خبرنگار ایرنا ارسلان زارع روز سه شنبه در بازدید از چمن مصنوعی مجموعه ورزشی وحدت آستارا افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده  این مجموعه ورزشی به چمن مصنوعی مجهز شد و برای توسعه بیش از پیش آن اعتبار لازم اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: ورزش آستارا باید به جایگاه واقعی خود برسد و در این راستا حمایت های  همه جانبه برای حضور موفقیت آمیز تیم های فوتبال این شهرستان در لیگ های کشوری ضروری است.

وی بیان کرد: از توان و ظرفیت بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در حوزه های ورزشی و اقتصادی شهرستان آستارا باید استفاده کرد تا کاستی های موجود در این بخش ها برطرف شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت:  برای زیرسازی زمین و خرید چمن مجموعه وحدت ، بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده و دروازه های آن نیز به زودی نصب خواهد شد.

وحید خاصی پور افزود: شش میلیارد ریال اعتبار ملی نیز با پیگیری‌های مسئولان برای ایجاد فنس و پیست دوومیدانی به وسعت دو هزار متر مربع در حاشیه زمین فوتبال اختصاص یافت و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

استاندار گیلان امروز علاوه بر چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا از ساختمان حرم امام زادگان و زائرسرای آن بازدید و در قالب ملاقات مردمی به مشکلات تعدادی از شهروندان این شهر در فرمانداری رسیدگی کرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

۷۱۰۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.