رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی آستارا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازدیدها و بازرسی ها روز گذشته با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا صورت گرفت و امکانات و تجهیزات جایگاه ها با سنجه های استاندارد ارزیابی شد.

محمد علیاری ادامه داد: این اقدام در پی شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر کم فروشی در برخی جایگاه ها صورت گرفت، اما کوچکترین تخلفی مشاهده نشد.

وی افزود: ۶ جایگاه سوخت مایع و پنج جایگاه سی ان جی زیر نظر شرکت پخش فراورده های نفتی آستارا فعال است و نحوه راهنمایی مسافران و رانندگان، برخورد کارکنان، خدمات رسانی بموقع و فضاسازی و بهداشت جایگاه ها به طور دوره ای بازرسی می شود.

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی آستارا بیان کرد: در ماه های گذشته بیش از ۸۰ درصد مراجعه کنندگان به جایگاه های سوخت این شهرستان، از نحوه خدمات رسانی و بهداشت محیط آنها اعلام رضایت کرده بودند و استانداردهای فنی و بهداشتی در جایگاه ها ملاحظه می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق گردشگرپذیر ایران است.

۷۱۲۴
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.