به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدمجتبی حسینی یکشنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان در نشست خبری پس از بازی در رشت اظهار داشت: در دیدار برابر داماش فرصت های خوب گلزنی داشتیم و حتی یک ضربه پنالتی نیز به دست آوردیم اما نتوانستیم از این فرصت ها سود ببریم.

وی افزود: البته ما از تیم داماش شناخت خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف این تیم هم کار کرده بودیم و بازیکنان نیز به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کردند و توانستیم راه های نفوذ تیم حریف را ببندیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته گذشته متحمل یک شکست خانگی شده بودیم، فشار روی تیم ما زیاد بود و به همین دلیل باید در این دیدار امتیاز کسب می کردیم که در نهایت با کسب نتیجه مساوی ، موفق شدیم یک امتیاز از این بازی خارج از خانه تصاحب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان اضافه کرد: به هر حال بازیکنان مس کرمان  زحمت خود را کشیدند و امیدواریم که در بازی های آتی نیز بازیکنان قدرتمند ظاهر شوند و علاوه بر آن بتوانیم از فرصت های به دست آمده ، نهایت استفاده را ببریم.

حسینی خاطرنشان کرد: ما توانستیم مهرداد قنبری که بازیکن خوب و باتجربه ای است را به تیم خود اضافه کنیم اما این بازیکن به دلیل شرایط بدنی نتوانست در دیدار برابر داماش گیلان حاضر شود و به طور حتم در بازی های آینده از وجود این بازیکن سود خواهیم برد.

تیم های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان غروب یکشنبه در هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.