به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر یکشنبه برگزار شد ، دو تیم داماش گیلان و مس کرمان در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی را کسب کند.

این مسابقه، از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای ابری و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این مسابقه و در نیمه اول، داماشی ها با حمایت طرفداران خود و به دلیل میزبانی بازی را هجومی آغاز کردند اما در نهایت نتوانستند دروازه حریف خود را باز کنند تا نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز دو تیم ، بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و در این نیمه هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت این بازی که با اعتراضات تیم داماش نسبت به قضاوت داوری نیز همراه بود، با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یابد.

در جریان این بازی ، ناصر جنگی داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود تیم مس کرمان اعلام کرد که بازیکنان و همچنین کادر فنی داماش نسبت به اعلام این ضربه اعتراض داشتند که این امر موجب شد تا دقایقی از بازی با وقفه مواجه شود.

البته پشت این ضربه پنالتی، شروین بزرگ بازیکن مس کرمان قرار گرفت و این پنالتی را محمد ضیایی دروازه بان داماش مهار کرد تا تیم مس کرمان نتواند از بهترین فرصت خود در این دیدار استفاده کند و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب محمد ضیایی - آرمین منفرددوست - آزاد جعفرزاده - کنعان طاهرنژاد - سیدکاظم رحمانی - محمد رستمی - میثم میرپسندیده - جابر نصیری(سعید طالبی) - حسین فاضلی - عباس کندل(بهتاش میثاقیان) و سعید باقرپسند به مصاف مس کرمان رفت.

قضاوت این دیدار را ناصر جنگی با کمک های ایوب غلامزاده و حسین گلشنی بر عهده داشتند که مهدی جبرئیلی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور داشت و علی خسروی یکی از داوران با سابقه کشور نیز، ناظر گروه داوری این دیدار بود.

پیش از این بازی و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش با کسب هشت امتیاز در مکان ششم و مس کرمان با کسب چهار امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.