مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم کاراته گیلان در جریان سیزدهمین دوره رقابت های کاراهه سبک شوتوکان JSKA قهرمانی کشور در بخش آقایان  در قزوین ، پس از تیم های قزوین و خوزستان  مقام سوم کشور را به خود اختصاص داد.

سیدفرهاد فقیه زاده افزود:  در جریان این رقابت ها در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان و جوانان ، کاراته کاران گیلانی توانستند مدال های رنگارنگی را کسب و سرانجام روی سکوی سوم کشور قرار گیرند.

وی ادامه داد: تیم کاراته گیلان با ۲۴ کاراته کار از شهرهای رشت ، بندرانزلی ، آستانه اشرفیه و لاهیجان در این دوره از مسابقات حضور یافت که سرانجام این کاراته کاران توانستند با درخشش خود رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دهند.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان بیان کرد: در سیزدهمین دوره رقابت های کاراته سبک شوتوکان  JSKA  قهرمانی کشور در بخش آقایان، ۵۸۰ کاراته کار این سبک از استان های مختلف  به مدت دو روز در قزین با هم به رقابت پرداختند.

فقیه زاده به رقابت های این سبک در بخش بانوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در سیزدهمین دوره رقابت های کاراته این سبک در بخش بانوان نیز کاراته کاران گیلانی درخشش خوبی داشته و مدال های رنگارنگی را نیز کسب کردند.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها  در رده های سنی مختلف و با حضور حدود ۷۰۰ کاراته کار در نجف آباد  اصفهان ، بانوان کاراته کار گیلانی توانستند هشت مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز کسب کنند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.