به گزارش خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت : احیاء آب بندان های این شهرستان  در تامین آب زراعی زمین های کشاورزی نیز موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم ارائه طرح های گردشگری و تولیدی در آب بندان های منطقه از سوی شوراهای اسلامی و دهیاران  افزود: اجرای چنین طرح هایی در سطح آب بندان ها،  توسعه مناطق روستایی را  به همراه خواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه از کلیه طرح هایی که احیاء آب بندان های این شهرستان را به دنبال داشته باشد حمایت می شود خاطرنشان کرد: با کلیه سرمایه گذاران در زمینه  اجرای طرح های پرورش آبزیان و گردشگری در آب بندان های  منطقه  همکاری می شود.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه این شهرستان سال زراعی خوبی را پشت سرگذاشته ، افزود: سال زراعی فصل بعد از هم اکنون آغاز شده و باید باشناسایی نقاط ضعف و قوت ، در زمینه رفع مشکلات کشاورزان به ویژه تامین آب زراعی و آبگیری آبندان ها  قدم برداریم.

وی در بخشی از سخنان خود نیز با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته فرصت ارزشمندی  است تا دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان اسلام ، به جوانان و نوجوانان شناسانده شود.

وی گفت: اتحاد ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی موجب شد تا دشمنان انقلاب و نظام نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و امروز دستاوردهای دوران دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه با ارزش در اختیار ما قرار دارد که ضروری است  به نحو مطلوب از آن بهره مند شویم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین های سوگواری ایام شهادت امام حسین (ع) نیز گفت: عملکرد خوب متولیان فرهنگی ،اعضای شورای تامین و هیات های مذهبی این شهرستان موجب شد تا مراسم  عزاداری  ایام ماه محرم و به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورا در سطح این شهرستان در فضایی آرام و باشکوه برگزار شود.

حیدری  در ادامه سخنانش با اشاره به تحریم های ظالمانه بر علیه ایران اسلامی متذکر شد: در چنین شرایطی نیاز است تا کلیه مدیران در فضایی مسئولانه تر از تمامی امکانات و منابع در جهت خدمت به مردم تلاش کنند ضمن آنکه باید در مقابل مردم همواره پاسخگو باشند.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

7287 /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.