مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲۰۰ نفر از نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور در ۴۳ پایگاه امداد و نجات و شعب در  ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با تجهیزات لازم آماده ارائه خدمات  امداد و نجات به عزاداران و عموم مردم هستند.

وی اظهار داشت: نجاتگران با استقرار در ۱۳ پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت فصلی در شهرستان های ماسال ، سیاهکل ، شفت و انزلی، یک پایگاه امداد هوایی ، ۹ طرح سالم سازی ساحلی ،  ۱۶ شعبه شهرستان، آماده ارائه خدمات به مسافران و هم استانی ها در این ایام هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: کارکنان، اعضا و نجاتگران این جمعیت با پوشش امدادی در ایام سوگواری و استقرار آمبولانس در سراسر استان گیلان به عزاداران ، حادثه دیدگان و مسافران خدمات امدادی ارائه می دهند.

وی بیان داشت: در هر پایگاه امداد و نجات ثابت پنج نجاتگر، در پایگاه های موقت فصلی چهار نجاتگر به صورت شبانه روزی با یک دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار برای امداد رسانی مستقر هستند.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.