به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا،  در جریان این رقابت ها و در دیدارهای برگزار شده ، تیم های فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان و اتحاد آبکنار به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز این این بازی را کسب کند.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده ، تیم فوتبال نوجوانان خزر لنگرود موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری خمام به پیروزی دست یابد و بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و دخانیات گیلان نیز با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در سایر مسابقات هفته پنجم لیگ نوجوانان گیلان نیز ، تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل با نتیجه یک بر صفر تیم کشاورز املش را مغلوب کرد و دیدار تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری فومن و بنیادکار پره سر با نتیجه مساوی بودن گل به پایان رسید.

اما در یکی از حساس ترین بازی های برگزار شده این هفته ، تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت و الماس تالش مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم نوجوانان الماس تالش با نتیجه سه بر یک حریفش را مغلوب کرد تا همچان در صدر جدول این رقابت ها قرار داشته باشد.

در جدول رده بندی این مسابقات و تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان گیلان، تیم الماس اسالم تالش با کسب ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، شهرداری فومن با کسب ۱۱ امتیاز دوم است و تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل با ۱۰ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.