به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا این دوره از مسابقات که با عنوان جام ولایت برگزار شد ، ۱۴۳ ووشوکار از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن آکادمی کاراته مجموعه ورزشی شهبد عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

ووشوکاران حاضر در این دوره از رقابت ها در دو بخش ساندا (مبارزه) و تالو (فرم) در سه رده سنی نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان از شهرستان های رشت، رودسر، رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، آستانه اشرفیه، آستارا، ماسال، لنگرود، لاهیجان، تالش ،بندرانزلی ،شفت و سیاهکل با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابت ها، تیم ووشو رشت عنوان قهرمانی مسابقات استان گیلان جام ولایت را به خود اختصاص داد ، تیم ووشو رودسر در مکان دوم قرار گرفت و تیم صومعه سرا نیز مقام سوم رقابت های ووشو استان گیلان را تصاحب کرد.

همچنین از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات ، جام اخلاق رقابت های ووشو قهرمانی استان گیلان جام ولایت به تیم رضوانشهر تعلق گرفت.

محمدرضا نوبخت رئیس هیات ووشو گیلان در پایان این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: نفرات برتر این رقابت ها جواز حضور در اردوی تیم های منتخب ووشو این استان در رده های سنی مختلف برای آماده سازی و اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی را بدست آوردند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.