گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست؛ آیت الله رسول فلاحتی در همایش امر به معروف و نهی از منکر و جشنواره چادرهای آسمانی در حوزه عفاف و حجاب فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا اظهار کرد: زیباترین دوره نیروی دریایی ایران در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده است.
وی به دفاع مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس در سه عرصه زمین، هوا و دریا با دشمن قداره کش و صدام ملعون مقابله کردیم.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروهای دریایی مقتدر، توانمند و صالح ارتش و سپاه در رویارویی و مصاف با دشمن سلطه گر به خوبی عمل کردند، تصریح کرد: اقتدار شکوهمند نظام اسلامی در سایه خون شهیدان و ولایت فقیه تحقق پیدا کرده است.
آیت الله فلاحتی به وجود مستشاران خارجی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای بیگانه اجازه استفاده از فناوری های جدید را به ما نمی دادند و در عرصه زمین، دریا و هوا از تنگناهای عجیب برخوردار بودیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان به اذعان کارشناسان خارجی مبنی بر حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: هرگاه نیروی دریایی ایران از کنار ناوگان آمریکا عبور می کند نیروهای آمریکایی به رعشه می افتند و شب و روز از ایرانی ها هراس دارند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران دست برتر را در دریاها دارد، خاطرنشان کرد: هرگاه جامعه ای برای دفاع از ارزش های الهی حرکت کند خدای متعال به آن مردم کمک می کند.
وی به مقاومت ملت ایران در مقابل قدرت های استکباری اشاره کرد و افزود: شهدا فرهنگ ایثار و مقاومت را به ملت ایران آموختند.
امام جمعه رشت همچنین در حاشیه همایش مذکور با بیان اینکه راهی بهتر از آنکه شرع مقدس اسلام درباره عملیاتی شدن امر به معروف و نهی از منکر بیان کرده نداریم، اظهار کرد: تمام سازوکارها را شرع مقدس فرموده و مولفان بسیاری در این زمینه مقاله ها و تالیف های فراوانی را عرضه کردند.
آیت الله فلاحتی به فعالیت در دو عرصه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: در یک عرصه کسانی هستند که هنجارشکنی را از دشمنان اسلام و انقلاب می گیرند و آنها خط دهی می کنند و نیروی انتظامی موظف شده این افراد را رصد کند.
وی با اشاره به فعالیت حافظان قرآن در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: جای بسی افتخار است کسانی امر به معروف و نهی از منکر می کنند که حافظ قرآن هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان تصریح کرد: ما می خواهیم تمام مردم آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان، در بندرانزلی استقرار دارد و علاوه بر مرکز فرماندهی این نیرو در آن شهرستان، مرکز تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) در رشت و مرکز آموزش تکاوران در منجیل واقع است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.