هادی بهداد روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای معاونان بهزیستی استان گیلان مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: در این رابطه، مواردی که به عنوان آسیب شناسی در حوزه نظارت احصا می شود، در کمیسیون ماده ۲۶ سازمان بهزیستی و کمیسیون عالی رسیدگی و در دستورالعمل های تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: بنا بر این است که با هماهنگی بین حوزه کمیسیون ماده ۲۶، صدور مجوزها و تا حوزه ای که به عنوان تخصصی در این زمینه فعال است، این اقدامات یک روند هماهنگ پیدا کند تا خدمات با کیفیت هر چه بیشتر به افراد تحت پوشش ارائه شود.

سرپرست اداره کل توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی کشور در ادامه با بیان ضرورت توجه به تسریع و تسری در صدور مجوزها خاطر نشان کرد: در حوزه صدور مجوز و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی به زودی شاهد الکترونیکی شدن تمامی فرآیندهای صدور مجوز خواهیم بود.

وی بیان داشت: با توجه به اعتبارات تخصیص داده در حوزه نظارت، در نظر داریم تمامی موسساتی که از سازمان بهزیستی در کشور مجوز گرفته اند را مورد نظارت دقیق قرار دهیم به ویژه از جهت این که عملکرد تخصصی آنها با اهداف سازمان همخوانی داشته و مطئمن باشیم که باری را از دوش سازمان در خدمات رسانی به مددجویان بر می دارند.

سرپرست اداره کل توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع اعتماد سازی مردم اضافه کرد: برای اعتماد سازی و جلب مشارکت بیشتر نیاز است تا این نظارت ها در حوزه مالی و تخصصی انجام گیرد.

وی ضمن تسلیت ایام محرم و عزادارای سرور و سالار شهیدان بیان داشت: نیازمند نهادینه کردن مدلی از مشارکت های مردمی که برای محرم شکل می گیرد هستیم.

بحث و بررسی و تصمیم گیری درباره برخی از پرونده های مراکز تحت نظارت و بازدید از فعالیت های بهزیستی گیلان از برنامه های سفر سرپرست اداره کل توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی کشور و کارشناسان این حوره در این استان است.

بر اساس آخرین آمار ۶۵ کمپ ترک اعتیاد تحت نظارت اداره کل بهزیستی گیلان فعال بوده و افزون بر ۶۵ هزار خانوار شهری و روستایی در استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.