به گزارش خبرنگار ایرنا، سیامک فراهانی سه شنبه شب در پایان دیدار تیم های داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی ظهار داشت: در این دیدار فقط برای اینکه سه امتیاز را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم، راضی هستم .

وی افزود: اما در کل از نحوه بازی بازیکنانم رضایت ندارم به خصوص در نیمه اول خوب نبودیم و کیفیت بازی ما در این نیمه راضی کننده نبود اما در نیمه دوم بازیکنان تا حدی بهتر ظاهر شدند و نحوه بازی آنان در این نیمه رضایت کننده بود اما در کل نتوانستیم خوب ظاهر شویم.

وی ادامه داد: البته از این دیدار نیز همانند سایر بازی ها، درس های بزرگی گرفتیم و آموختیم که هر حریفی می تواند خطرناک باشد و همچنین هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت که به طور حتم برای موفقیت در سایر دیدارها، باید از این تجربه به خوبی استفاده کنیم.

فراهانی بیان کرد: البته به دلیل اینکه وضعیت و حضور ما در لیگ دسته اول مشخص نبود، بازیکنان نیز دیر به ترکیب اضافه شدند و برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم و امیدوارم که روز به روز هماهنگی بازیکنان داماش بهتر و بیشتر شود.

سرمربی داماش گیلان خاطرنشان کرد: به طور حتم با هماهنگی بیشتر، می توانیم بازی های زیباتری را به نمایش گذاشته و نتایج قابل قبول تری را نیز کسب کنیم و امیدوارم که به زودی این امر تحقق یابد تا  بتوانیم به فرم دلخواه خود دست یابیم.

تیم های فوتبال داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان غروب سه شنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت.

داماشی ها با این پیروزی خانگی، تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، با کسب ۱۰ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.