مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جلسه امروز بین کادر مدیریتی و کادر فنی سپیدرود ، تصمیم بر کناره گیری این تیم از مسابقات جام حذفی گرفته شد.

رادنی دیدار افزود: دلیل اصلی کناره گیری تیم فوتبال سپیدرود رشت از رقابت های جام حذفی نیز، نزدیک بودن زمان بازی ها در لیگ دسته اول است و این تیم فرصت ریکاوری و آمادگی برای حضور در مسابقات جام حذفی را ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به این امر تصمیم گرفته شد که سپیدرود با کناره گیری از رقابت های جام حذفی، با قدرت بازی های لیگ دسته اول را دنبال کند و حضور قدرتمند این تیم در رقابت های لیگ دسته اول ترجیح داده شد.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای فصل نیز مدیرعامل اسبق و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت برنامه ای را برای حضور در جام حذفی ترسیم نکرده بودند و تمام هدف گذاری این باشگاه ، حضور در رقابت های لیگ دسته اول است.

وی اضافه کرد: ضمن عذرخواهی از سازمان لیگ برتر ، فدراسیون فوتبال و تیم های حاضر در رقابت های جام حذفی، تیم سپیدرود رشت کناره گیری خود را از این مسابقات اعلام می دارد.

طبق قرعه کشی انجام شده ، تیم فوتبال سپیدرود رشت روز جمعه هفته جاری ۱۵ شهریورماه باید در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم دسته اولی فجر شهید سپاسی شیراز می رفت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت روز گذشته (دوشنبه) در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم استقلال خوزستان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم  ، سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.