دبیر هیات فوتبال استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی ۹۸ - ۹۹ کشور با حضور تیم های لیگ دسته اولی و تیم های صعود کننده از مراحل قبل قرعه کشی شد که طبق آن ، تیم های سردارجنگل گوراب زرمیخ ، سپیدرود رشت ، ملوان بندرانزلی و داماش نمایندگان گیلان حریفان خود را شناختند.

فرزاد سیری افزود: بر این اساس و طبق قرعه کشی انجام شده ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله سوم رقابت های جام حذفی کشور بابد به مصاف تیم فوتبال دسته اولی فجر شهید سپاسی شیراز برود؛ همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در این مرحله باید رو در روی تیم شهرداری ماهشهر قرار گیرد و تیم سردارجنگل گوراب زرمیخ که از مرحله اول به این مرحله صعود کرده، باید در مرحله سوم مسابقات جام حذفی کشور رو در روی تیم استقلال نوین ماهشهر قرار گیرد.

وی بیان کرد: تیم فوتبال داماش نیز که فصل گذشته با درخشش توانست مقام نایب قهرمانی جام حذفی کشور را کسب کند، در مرحله سوم این رقابت ها باید به مصاف تیم مهرگان دره شهر ایلام برود.

دبیر هیات فوتبال استان اضافه کرد: مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی کشور طی روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه برگزار می شود که طبق قرعه کشی انجام شده ، تیم های سپیدرود رشت و داماش  در این مرحله میزبان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول رقابت های فوتبال جام حذفی کشور که اول شهریورماه برگزار شد، تیم فوتبال سردار جنگل گوراب زرمیخ پس از انصراف دخانیات گیلان به عنوان نماینده این استان به سازمان لیگ معرفی شد که در بازی نخست میهمان سفیر نوین آبیک قزوین بود که توانست حریفش را شکست دهد.

به گفته سیری ، مرحله چهارم مسابقات جام حذفی نیز با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کرده از مراحل قبل در روزهای ۳۱ شهریور و اول مهر ماه برگزار خواهد شد که امیدواریم نمایندگان گیلان در رقابت های جام حذفی بدرخشند.

در رقابت های فوتبال جام حذفی کشور در فصل گذشته ، تیم فوتبال داماش گیلان به مرحله نهایی صعود کرد که سرانجام در یک بازی قابل قبول که حواشی زیادی نیز داشت، با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.