مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در زنجان ، تیم کاراته نوجوانان دختر گیلان با کسب دو مدال طلا بالاتر از رقبای خود قرار گرفت و مقام قهرمانی این رده سنی را تصاحب کرد.

سید فرهاد فقیه زاده افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در وزن ۴۲- کیلوگرم رده سنی نوجوانان ، زهرا ابراهیمی کاراته کار شایسته گیلانی با غلبه برابر همه حریفان خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در وزن ۵۵+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان ،آتنا محبوب بشری دیگر کاراته کار دختر شایسته استان گیلان با پیروزی برابر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی نونهالان تیم کاراته دختران گیلان موفق به کسب یک مدال برنز شد که فرناز پورغلامی در وزن ۵۲- کیلوگرم پس از کاراته کارانی از استان های زنجان و مازندران روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این رده سنی را برای گیلان به ارمغان آورد.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان اضافه کرد: تیم گیلان در پایان رقابت های کاراته المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش دختران و در رده سنی نوجوانان، با کسب دو مدال طلا قهرمان شد، ایلام با یک مدال طلا و یک مدال نقره در مکان دوم قرار گرفت و تهران نیز با یک مدال طلا و سه مدال برنز سوم شد.

فقیه زاده خاطرنشان کرد: همچنین در مجموع رقابت های کاراته دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان ، تیم ایلام با دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز روی سکوی اول قرار گرفت و تیم گیلان نیز با دو مدال طلا و یک مدال برنز دوم شد.

در دومین دوره مسابقات کاراته المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور، زبده ترین کاراته کاران رده های سنی نونهال و نوجوانان از استان های مختلف کشور  در زنجان با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵  /6030 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.