به گزارش ایرنا، جلسه عصر امروز شورای اسلامی کلانشهر رشت به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد؛ برای به حد نصاب رسیدن بایستی هشت نفر از اعضا حضور داشته باشند اما در جلسه امروز شش نفر در صحن حاضر بودند.

 طبق قانون پس از سه جلسه متوالی برگزار نشدن شوا، جلسه چهارم شورا بایستی بر اساس درخواست شهردار و جلسه پنجم با درخواست فرماندار برگزار  شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در جلسه غیررسمی شورا در جمع اعضای حاضر و خبرنگاران گفت: لایحه پروژه پارک آبی بایستی در جلسه امروز مورد بررسی قرار می گرفت.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه خیلی عقب هستیم و بایستی جبران کنیم، افزود: بایستی برای مردم و توسعه رشت پای کار باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت احترام به ارباب رجوع در شهرداری مرکز و مناطق اظهار داشت: نیروها برای انجام کار مردم در شهرداری تبعیض قائل نشوند.

وی  با بیان این که بازرسانی را برای ورود به شهرداری های مناطق انتخاب کرده ایم ، خاطر نشان کرد: این بازرسان هرگونه برخورد نامناسب با ارباب رجوع را گزارش می دهند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت شهرداری را برای مردم دانست و بیان داشت: به زودی ملاقات های مردمی مربوط به اعضای شورا را به مناطق شهرداری می بریم .

وی در بخش دیگری از سخنانش به صدور پروانه برای زمین های نسقی  که ساختمان در آن احداث شده ، اشاره و اضافه کرد: در این باره نامه ای به شهردار رشت نوشتیم و تمام موارد قانونی را ابلاغ کردیم که بایستی ظرف مدت یک هفته اجرا کند.

شورای اسلامی رشت، ١١ عضو دارد.

رشت حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.