سیداسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: قریب به ۴۵۰ طرح و پروژه با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال در زمینه های عمرانی ، درمانی ، ورزشی ، کشاورزی به بهره برداری می رسند.

وی تصریح کرد: امسال نیز  همانند سال های گذشته هفته دولت در  این شهرستان با حضور در مزار شهدا آغاز کردیم تا یک بار دیگر تجدید میثاقی با آرمان های شهدا داشته باشیم و الحمدالله نظام در مسیر خودش در حال حرکت است و مردم اگر گلایه‌ای دارند گله‌هایشان از نظام نیست بلکه از عملکرد برخی افراد است که نتوانستند مسئولیت خود را بدرستی انجام دهند.

سین اسماعیل پور فرماندار شهرستان رودسر نیز گفت: بیش از ۲۷۴طرح عمرانی با اعتباری معادل  ۸۲۴ میلیارد و ۳۱۷میلیون ریال در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی این طر ها را در بخش های  مرکزی ، کلاچای ، رحیم آباد  و چابکسر  این شهرستان  در موضوعاتی نظیر مزرعه پرورش ماهیان خاویاری با آب چاه ، آسفالت روستایی ، مسکن مددجویی ،طرح های شهری ، کارگاه سفالگری ، تامین آب شرب روستایی ، برق و گازرسانی ، افتتاح سالن شهید آوینی رودسر ، شبکه آبیاری و زهکشی بخش کشاورزی و احداث یک دهنه پل  ذکرکرد.

شهرستان های لاهیجان و رودسر در شرق استان گیلان قرار دارند.

۶۰۲۹/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.