به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز پنجشنبه در نشست خبری در فرمانداری آستارا گفت: طرح های ادارات راه و شهرسازی، بندر، ورزش، برق، آب و فاضلاب و شهرداری های آستارا و لوندویل از مهم ترین طرح های قابل افتتاح در این شهرستان طی هفته دولت است. 

وی افزود:  عملکرد دولت در حوزه های مختلف قابل قبول و رضایت بخش است و عملکرد عمرانی یک سال اخیر باید توسط دستگاه های اجرایی به مردم اطلاع رسانی شود تا بین مردم و مسئولان نظام، اعتمادسازی شود. 

وی بیان کرد: روز یکشنبه هفته آینده با حضور سرپرست استانداری گیلان دو باب اسکله بندر، چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت و کارخانه تولید کیک و کلوچه در شهرک صنعتی آستارا به بهره برداری خواهد رسید و سفر معاون عمرانی وزیر کشور به آستارا در شهریورماه جزو برنامه هاست.

رستم زاد ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق مرزی دارد و این امر از توسعه و آبادانی روز افزون این نقاط، مشخص است و این خدمات باعث افزایش امید و نشاط در جامعه روستایی شده است. 

فرماندار آستارا گفت: شهرستان آستارا به لحاظ موقعیت مرزی و برخورداری از مرز ریلی، خشکی و دریایی نقش تعیین کننده در مراودات تجاری دارد و توسعه همه جانبه آستارا در حوزه های گردشگری و اقتصادی به سود کشور است.

وی ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته به آستارا جوابگوی نیاز نیست و باید متناسب با ظرفیت کلان این شهرستان اعتبارات لازم به آن اختصاص پیدا کند.

رستم زاد افزود: برنامه های فرهنگی نیز در هفته دولت در آستارا برگزار خواهد شد و گلباران مزار شهدا و آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از آن جمله است. 

هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و به این مناسبت از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است. 

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.