گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست، آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل، معاونان و روسای اداره های کمیته امداد استان با قدردانی از تلاش این نهاد در ارائه خدمت به نیازمندان جامعه اظهار کرد: خدمت رسانی کمیته امداد مایه امید مردم شده است.

وی به تواضع و یکرنگی کارکنان کمیته امداد در برابر مردم اشاره کرد و افزود: تواضع در مقابل ارباب رجوع به ویژه مددجویان را ارتقا داده و تداوم ببخشید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اعتقاد داریم دست مدیران برای اجرای برنامه ها باید باز باشد، تصریح کرد: مدیر باید قدرت تصمیم گیری داشته باشد و اگر همیشه از بالادستی بخواهند اعمال نظر کنند در کار مدیریتی اختلال ایجاد می شود.

آیت الله فلاحتی بر توجه مدیران کمیته امداد به مددجویان زیر پوشش این نهاد تاکید کرد و یادآور شد: مددجویان زیر پوشش نیازمندی اقتصادی را اولویت خود می دانند اما باید به نیازهای معنوی جامعه زیر پوشش خود توجه داشته باشید بنابراین در بخش های فرهنگی جامعه هدف خود خیلی کار کنید.

وی با اشاره به اینکه هیچ نظامی نمی تواند پاسخگوی تمام مطالبات مردم باشد، بیان کرد: کمیته امداد باید به جامعه زیر پوشش خود آموزش های لازم در کارآفرینی و ایجاد اشتغال را ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در دیدار مذکور به وضعیت مددجویان این نهاد در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای مهارت آموزی مددجویان زیر پوشش اولویت برنامه های کمیته امداد استان است.

عباس اهرابی تصریح کرد: آموزش فنی و حرفه ای در خانواده مددجویان کمیته امداد باید اجباری شود.

در حال حاضر ، ۱۱۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.