گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست، آیت الله رسول فلاحتی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار که در لوشان برگزار شد با اشاره به اینکه خدمت در نظام اسلامی توفیق الهی است اظهار کرد: مردم نعمت های خداوند نزد مسئولان هستند به ویژه اینکه ملت ایران با وقوع انقلاب اسلامی موجب عزت کشور در دنیا شدند.
وی به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ عرصه ای ایستایی نداشتیم و کشور روز به روز در حال رشد بوده اما هنوز در تراز مردم کار نشده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه بیشتر مشکلات موجود در جامعه معلول مسائل خارجی است، تصریح کرد: بخشی از مشکلات معلول ضعف در نظارت ها و ضعف مدیریتی بعضی از مسئولان در داخل کشور است.
آیت الله فلاحتی بر ایجاد امید بین مردم تاکید کرد و گفت: مردم را در هیچ نقطه ای ناامید نکنید و موجب یاس در جامعه نشوید زیرا امروز تمام نهضت های آزادیبخش دنیا همه نقطه امیدشان ایران است.
وی ادامه داد: اگر در درون نتوانیم بین مردم به ویژه جوانان نشاط و امید ایجاد کنیم در واقع نتوانستیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پس از انقلاب به لوشان، منجیل، رودبار و رستم آباد به عنوان پیشانی گیلان کم توجهی و بی مهری شده ، بیان کرد: برای چای محصول راهبردی گیلان سازمان متولی راه اندازی شده اما برای زیتون محصول دیگر راهبردی استان، سازمان متولی تشکیل نشده بنابر این ایجاد یک سازمانی به نام سازمان زیتون در گیلان ضرورت دارد.

آیت الله فلاحتی به ایستگاه عوارضی در امامزاده هاشم(ع) اشاره کرد و گفت: همشریان در محل خود موظف به پرداخت عوارض عبور هستند البته وعده هایی در جابه جایی این ایستگاه داده شده است.
وی خواستار حمایت مسئولان از بنگاه های کوچک تولیدی شد و اظهار کرد: تقویت بنگاه های کوچک تولیدی به ویژه کارگاه های صنایع تبدیلی را در اولویت برنامه های خود قرار دهید.
امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه از هجوم بی رویه زمین خواران به گیلان بکاهید، خاطرنشان کرد: ساخت تفریحگاه در اراضی زراعی توهین به مردم گیلان است.
آیت الله فلاحتی اضافه کرد: انتظار داریم ماهانه هزاران متر دیوارهای کشیده شده توسط زمین خواران در زمین های کشاورزی گیلان تخریب شود و مسئولان باید این مسیر را هموار کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با ورود به لوشان بعد از استقبال مسئولان شهرستان رودبار، با قرائت فاتحه در گلزار شهدای لوشان و نثار شاخه گل به مزار شهیدان، زیارت آستان مقدس امامزاده حمزه(ع)، بازدید از کارخانه سیمان خزر و سخنرانی در یادواره شهدای لوشان به سفر نیم روزه خود در لوشان پایان داد.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۲/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.