با حضور معاون درمان وزارت بهداشت در گیلان، روند تجهیز و بهره برداری از بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان لنگرود شتاب بیشتری به خود گرفت.

به گزارش ایلنا از لنگرود، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت طی بازدیدی از مراکز درمانی شرق گیلان بر روند انتقال، تجهیز و بهره برداری بیمارستان 137 تختخوابی (شهید حسین پور) شهرستان لنگرود تاکید کرد.

 جان بابایی با بیان اینکه پروژه بیمارستان 137 تختخوابی شهید حسین پور لنگرود هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تجهیزات چهارگانه مشتمل بر لنژری، آشپزخانه، اتوکلاو و یخچال های این بیمارستان جدید نیز برعهده وزارت بهداشت است از این رو در خصوص تجهیز بیمارستان جدید الاحداث لنگرود جای هیچ گونه نگرانی نیست.

معاون درمان دانشگاه اظهار داشت: این بیمارستان جایگزین بیمارستان قدیمی دارای بخش های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان، نوزادان، ICU ، CCU ،NICU  ، LDR ، رادیولوژی، و... است.

وی ادامه داد:  علاوه بر تجهیز این بیمارستان به امکانات خوب و مجهز، دستگاه سی تی اسکن نیز در این بیمارستان اسقرار می یابد.

گفتنی است: کلنگ احداث این بیمارستان در سال 1389 در زمینی به مساحت   11200  متر مربع بر زمین زده شده و برای ساخت و تجهیز آن بالغ بر  100 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.