معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر لزوم از سرگیری فعالیت جایگاه های سی ان جی غیر فعال در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت: هیچ گونه خللی نباید در روند ارائه خدمات سوخت خودروها از طریق جایگاه ها ایجاد شود.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، علی اوسط اکبری مقدم در جلسه کارگروه توسعه جایگاه های سی.ان.جی استان گیلان، با بیان اینکه تامین سوخت خودروها اعم از گاز و بنزین از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: هیچ گونه خللی نباید در روند ارائه خدمات سوخت خودروها از طریق جایگاه ها ایجاد شود.

وی به گردشگرپذیر بودن استان گیلان اشاره کرد و افزود: اهتمام ویژه مسئولان ارشد شهرستانی و جایگاه داران ضمن تعامل مثبت با شرکت های گاز و پخش فرآورده های نفتی رفاه بیشتر هم استانی های عزیز و مسافران را به ارمغان می آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر ضرورت نظارت مستقیم و پایش مستمر جایگاه های سی.ان.جی از سوی شهرداران تاکید و تصریح کرد: در مسیر خدمت رسانی به مردم باید از هرگونه بزرگنمایی مسائل غیر واقعی که به بدنه نظام، دستگاه های متولی و افکار عمومی آسیب وارد می‌کند، پرهیز کرد.

اکبری مقدم بر لزوم از سرگیری فعالیت جایگاه های سی.ان.جی غیر فعال در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و خواستار طرح موضوعات و مشکلات احتمالی در هر بخشی از طریق مراجع قانونی خود شد.

وی اظهار کرد: مدیریت منسجم و تعاملی تسریع و ارتقای ارائه خدمات به شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه علاوه بر مدیران دستگاه‌های اجرایی استاندارد و شرکت های گاز و پخش فرآورده های نفتی، گزارش شهرداری های تالش، انزلی، رودسر، خمام، ماسال، چابکسر، فومن و احمدسرگوراب نیز درخصوص جایگاه های سی.ان.جی غیر فعال ارائه شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.