مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، تاخیر در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت را برای استان گیلان و به ویژه شهر رشت که به فرهیختگی شهره است و فرهنگ و هنر در این دیار سابقه دیرینه دارد، شایسته ندانست.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، فیروز فاضلی در دیدار با محمد احمدی‌پور، نماینده موسسه توسعه فرهنگ و هنر و مدیر موسسه بهره‌بردار از تالار مرکزی رشت و بهرام جمالی، مدیرعامل اسبق بنیاد رودکی و انجمن موسیقی ایران، اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی رشت علاوه بر اینکه آبروی استان است، وجهه‌ای ملی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

وی افزود: تاخیر در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت برای استان گیلان و به ویژه شهر رشت که به فرهیختگی شهره است و فرهنگ و هنر در این دیار سابقه دیرینه دارد، شایسته نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه برای اتمام پروژه تالار مرکزی رشت زحمات زیادی کشیده شد، گفت: اکنون این تالار بعد از 12 سال انتظار، به واسطه تلاش و پیگیری شبانه‌روزی همکاران مجموعه ارشاد اسلامی استان و دلسوزان فرهنگ و هنر گیلان افتتاح شده است.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر لزوم آماده‌سازی تالار مرکزی رشت برای بهره‌برداری توسط بخش خصوصی، عنوان کرد: تسریع در بهره‌برداری از تالار مرکزی رشت، خواسته به حق شهروندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با بهره‌برداری هرچه سریع تر از تالار مرکزی رشت، شاهد روزهای خوب و فعالیت‌های مبارکی در حوزه فرهنگ و هنر گیلان باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.