دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون در 4 سال آینده به فکر راه اندازی پایگاه قهرمانی بولینگ ،بیلیارد و بولس درگیلان خواهیم بود .

به گزارش ایلنا از رشت، هنرمند دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد و بولس در مجمع انتخابات هیات گیلان راه‌اندازی پایگاه قهرمانی را لازمه توسعه هدفمند ورزش برشمرد و گفت :از اتفاقات بسیار خوبی که در 4 سال آینده برای ورزش گیلان بوقوع خواهدپیوست تاسیس پایگاه قهرمانی با قابلیت بهبود و ارتقای کارکرد هیات و موفقیت های آن در دو زمینه قهرمان پروری و استعدادیابی است.

وی روند موفقیت‌های هیات گیلان را در 8 سال گذشته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در بیلیارد گیلان آنقدر توان وجود دارد که همپای رشته هایی چون شمشیربازی ورشته های دیگر حرکت کند و در این راه فدراسیون از هیچ کمکی دریغ نخواهد ورزید.   نایب رئیس فدراسیون بولینگ ،بیلیارد وبولس وجود تیم مدیریتی قوی و کسب رای بسیار قاطع را لازمه جنب و جوش بیشتر و کسب موفقیت های درخشان تر دانست و خاطر نشان کرد : بدون تردید هیات با پایه ریزی و بستر سازی مناسب توان آن را داردکه در 4 سال آینده دستاوردهای بسیاردرخشان تری از آوردگاه‌های بین المللی نصیب گیلان کند.   مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان هم در این مجمع انتخاباتی از عملکرد هیات ابراز خوشنودی کرد و گفت : برآیند این کارکرد خوب و ارزشمند هیات می تواند در 4 سال آینده اتفاقات بهتری را برای ورزش گیلان رقم بزند .   بخشی ایجاد جو همگرایی را لازمه جلوگیری از پراکندگی های گاه به گاه در کارکرد هیات ذکر کرد وگفت : هیات بولینگ این توانایی را داردکه با نشست های تخصصی برای اهداف بلند خود و ورزش استان تدابیر لازمه را به خرج دهد .
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.