سید علی حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان - رشت (خیریه) در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات قربانی مردم مددجویان سالمند و معلول است.

وی با بیان این که مردم می توانند در ثواب قربانی کردن سهیم شوند، افزود: مردم می توانند با واریز مبلغ حداقل صد هزار تومان به شماره کارت  ۵۰۴۱۷۲۷۰۷۰۷۰۷۰۶۰ بانک رسالت در این امر خیر مشارکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر ۴۰۰ نفر در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان - رشت نگهداری می‌شوند که از این تعداد ۲۱۰ نفر زن و ۱۹۰ نفر مرد هستند که ۲۳۰ سالمند، ۷۰ نفر جسمی و حرکتی، ۶۵ ضایع نخاعی و ۳۵ نفر ذهنی را شامل می‌شود.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان - رشت بیان داشت: ۵۲ درصد از مددجویان این آسایشگاه اهل رشت، ۴۳ درصد از شهرهای دیگر استان و پنج درصد مددجویان خارج از استان هستند.

بعد از رشت، از رودسر ۳۰ مددجو، رودبار با ۲۴ نفر، از فومن با ۲۱ و از شفت با ۱۹ مددجو بیشترین مددجویان در این آسایشگاه را شامل می‌شود.

نیمی از جمعیت آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان متکی به تخت بوده و هیچ نوع حرکتی ندارند و بیش از یکصد و ۲۰ نفر از مددجویان بی سرپرستند، در حالی که تعداد کل مددجویان بی سرپرست استان کمتر از ۱۸۰ نفر است.

فردا دهم ذی الحجه عید سعید قربان است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.