مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان  در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو از امروز (شنبه ۱۸ مرداد ماه) در تهران برپا شده و تا سه شنبه هفته جاری ۲۲ مرداد ماه نیز ادامه خواهد یافت.

میثم محبوب افزود: بر این اساس و در مدت پرپایی این اردوی چهار روزه ، تیم فوتبال داماش گیلان یک دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم دسته اولی بادران تهران برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم در یک دیدار جدی محک بخورند.

وی ادامه داد: همچنین قرار است روز یکشنبه تست پزشکی ایفمارک از بازیکنان داماش گیلان گرفته شود که البته هنوز انجام این کار در این روز قطعی نشده اما در مدت برپایی این اردو، این تست پزشکی نیز انجام خواهد شد.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد:  هفته گذشته با خرید امتیاز تیم کارون اروندخرمشهر به لیگ دسته اول صعود کرده ایم و در هفته اول این مسابقات باید در مازندران به مصاف تیم خونه به خونه برویم.

تیم فوتبال داماش گیلان که باید در فصل جاری در مسابقات لیگ دسته اول حضور یابد، تاکنون با ایمان صادقی دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت، مهرداد آوخ بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان، بهتاش میثاقیان بازیکن فصل گذشته تیم بادران تهران، بهمن کامل مدافع وسط گل گهر سیرجان، احسان ضیایی سیگارودی دروازبان فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران، سعید باقرپسند مهاجم سرخ پوشان پاکدشت، محسن آذرباد هافبک گل گهر سیرجان و حمید گلزاری دیگر بازیکن این تیم به توافق رسیده و قرارداد امضاء کرده است.

همچنین محمد مختاری کاپیتان باسابقه داماش، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، محمد رستمی، میثم میر پسندیده، سعید طالبی، عباس کندل، آزاد جعفرزاده، عرفان گودرز قلعه نویی، علیرضا توکلی، محمد جهاندیده و مهدی نظرمحمد پناه دیگر بازیکنان فصل گذشته داماش قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده اند. تیم فوتبال داماش گیلان که با درخشش در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور به فینال این رقابت‌ها صعود کرده بود، در دیدار نهایی با یک بازی قابل قبول با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد تا مقام نایب قهرمانی جام حذفی را کسب کند.

داماشی‌ها فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم نیز نتایج خوبی کسب و به مرحله پلی آف صعود کردند اما در این مرحله در بازی رفت و برگشت برابر نیروی زمینی تهران مغلوب و از راهیابی به لیگ دسته اول بازماندند اما هفته گذشته با خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر، به لیگ دسته یک راه یافتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.