گزارش شامگاه جمعه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست، ارسلان زارع در نشست بررسی پروژه احداث باقیمانده آزادراه رشت - قزوین که با حضور  محمدباقر  نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در فرمانداری رودبار برگزار شد ، با قدردانی از همکاری مردم شهرستان با مسئولان و مجریان پروژه احداث باقیمانده آزادراه رشت - قزوین، خواستار تسریع در اجرای این طرح عمرانی ملی و اتمام آن در موعد مقرر شد.

وی با اشاره به اینکه مجریان و پیمانکاران احداث این پروژه فعالانه مشغول عملیات اجرایی هستند، افزود: با همکاری خوب مردم، انتظار می‌رود مسئولان محلی و مردم در رفع کمبودها و موانع احتمالی با مجریان این پروژه بیش از پیش اهتمام داشته باشند تا در زمانبندی مقرر، شاهد بهره‌برداری این پروژه ملی که در توسعه شهرستان و استان نیز بسیار موثر است، باشیم.

وی ادامه داد: برای تحقق درخواست های توافق شده و تعهدات وزارت راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان به صورت مستمر و جدی پیگیری خواهند کرد و انتظار دارم در سفر و بازدید بعدی از پروژه آزادراه رشت قزوین، پیشرفت فیزیکی قابل توجهی مشاهده شود. 

زارع از حضور و سفر دو روزه نوبخت به استان به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در گیلان و نشست با فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتگران و بازدید از  واحدهای تولیدی و پروژه های عمرانی، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی آزادراه قزوین - رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین - زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و هم اکنون عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز آغاز شده است.

صبح امروز نیز نشست خبری رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور خبرنگاران استان گیلان در رشت برگزار شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه روز گذشته (پنجشنبه) به گیلان سفر و در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد. وی عصر دیروز نیز از روند احداث راه آهن رشت - انزلی، پروژه راه آهن رشت - آستارا در محدوده هفت دغنان صومعه سرا و نیز پروژه چهار خطه کردن مسیر فومن به پونل و سپس از سه شرکت تولیدی ورق های فشرده چوبی با روکش ملامینه، تولید فولاد و نیز تولید شمش فولاد ساده کربنی و آلیاژی واقع در شهر صنعتی رشت بازدید کرد. وی شامگاه پنجشنبه نیز نشستی با سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتگران استان گیلان داشت.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.