معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا غروب پنجشنبه پس از پایان انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان آستارا در فرمانداری، به خبرنگار ایرنا گفت: در این انتخابات پاشا سماپور به عنوان رئیس، حامد نصرت الهی نائب رئیس، رفیع فرشاد منشی، عادل نیرودل و آصف زیدی به عنوان اعضای عادی شورا انتخاب شدند. 

سامان ساسانیان افزود: به همت شوراها در جلب مشارکت های اجتماعی و همراهی در توسعه شهرستان نیاز است و با توجه به تفویض اختیارات لازم به شوراها، مصوبات آنها باید در فرمانداری تایید و سپس اجرا شود. 

وی افزود: شوراهای اسلامی، بازوان دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات رسانی به مردم هستند و باید با کارکرد درست و بر اساس قانون، به مطالبات موکلان خود پاسخ دهند. 

وی بیان کرد: تامین منافع شهرستان با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی امکان پذیر است و شورای ها شهر و روستا باید ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی را تقویت کرده و از مشکلات مردم در نهادهای اجرایی و اجتماعی بکاهند. 

ساسانیان ادامه داد: آستارا از قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با بهره مندی از ظرفیت و پشتوانه شوراها به توسعه لازم دست یابد. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.