سرپرست استانداری گیلان گفت: مهمترین امنیت داخلی کشورها بر پایه مشروعیت سیاسی است که این مشروعیت توسط مردم شکل می‌گیرد.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای اداری گیلان  که با حضور وزیر اطلاعات  در سالن غدیر استانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار کرد: مهمترین امنیت داخلی کشورها بر پایه مشروعیت سیاسی است که این مشروعیت توسط مردم شکل می‌گیرد، در نظام مردم سالاری دینی ما بر پایه مشروعیت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست استانداری گیلان افزود: مردم فهیم و آگاه ایران همانگونه در طول چهار دهه اول انقلاب همواره پشتیبان و حامی آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند اگرچه تنگناها و فراز و نشیب را داشتند ولی همه آنها را با عزت پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اکنون در گام دوم انقلاب در راه اعتلای آرمانهای انقلاب، علی رغم وجود مشکلات اقتصادی ایستادگی و مقاومت می‌کنند و باز هم سربلند خواهند بود، گفت: اگر چه با تحریم‌های یک جانبه، آمریکا به دنبال جنگ اقتصادی است، مردم و نظام مقدس از این مرحله نیز مانند بحران‌های گذشته عزتمندانه عبور خواهند کرد.

زارع، حربه دشمنان جنگ نرم و فرهنگی است، تصریح کرد: وزارت اطلاعات با رصد کامل و اشرافیت تمام در همه عرصه‌ها موفق بوده و قطعا توطئه‌های معارضان و معاندان نظام را خنثی می‌کند.

سرپرست استانداری گیلان بیان کرد: امنیت و آرامش ایران و گیلان مرهون مهمترین مولفه تامین امنیت، یعنی مشارکت و همکاری مردم، در کنار مسئولین و سربازان گمنام امام زمان(عج) و دولت تدبیر و امید است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.