به گزارش خبرنگار ایرنا شهردار بندرانزلی روز چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند اما از امنیت شغلی کافی برخوردار نیستند.

حسن پورقربان افزود: باتوجه به لزوم وجود کانون خبرنگاران در بندرانزلی در جهت ساماندهی فعالان امر رسانه و اطلاع رسانی، در صورت تشکیل این کانون، مکانی از سوی شهرداری برای کانون خبرنگاران اهدا می شود.

وی تصریح کرد: همواره عنوان می شود که خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و معتقدم این پل ارتباطی باید بدون هیچ دغدغه ای کار خود را دنبال کرده و ساماندهی خبرنگاران در مکانی به دور از هرگونه دغدغه برای جمع آوری اطلاعات و اخبار و انتشار و انتقال صحیح آن به مخاطبان و شهروندان توسط شهرداری انجام می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی نیز در این مراسم اظهار کرد: همه اعضای شورای شهر بخاطر مردم گام بر می دارند و تعامل با همه مسئولان سرلوحه کار شورای شهر انزلی است.

هادی حیدری با اشاره به اینکه خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در جامعه ایفا می کنند افزود: خبرنگار باید بداند چه مواردی را منعکس می کند چرا که در فضای کنونی کشور، ایجاد امید و نشاط و دوری از افزایش بار منفی به جامعه در اولویت هر کاری قرار دارد و باید جامعه به سمت آرامش حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه قلم خبرنگاران می تواند بازتاب های منفی و مثبت بسیاری از خود برجای بگذارد تاکید کرد: افرادی که مثبت اندیش هستند اندیشه والایی دارند و نباید با انعکاس اخبار منفی جلوه زشتی از شهر و جامعه به نمایش گذاشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی تصریح کرد: همه دچار اشتباه می شوند اما باید بدانیم انتشار یک خبر چه تاثیری بر جامعه و شهرمان می گذارد و معتقدم اهل قلم باید حرمت قلم خود را نگه داشته و به آن احترام بگذارند.

 حیدری با تاکید بر اینکه خبرنگاران می توانند جامعه را به سمت سلامت ببرند گفت: خبرنگار می تواند با قلم خود میزان بزهکاری در جامعه را کاهش داده و از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری انزلی به دنبال حاشیه ها نیست افزود:  در تلاشیم که انزلی را به جایگاه واقعی آن رسانده و با کمک همه مردم و مسئولان و رسانه ها ، گام های موثرتری برای مردم شهر برداشته و روزهای خوشی را برای آینده این شهر ساحلی رقم بزنیم .

در این مراسم با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر و هدایایی از سوی شهرداری بندرانزلی از خبرنگاران ، عکاسان و فعالان رسانه ای شهرستان بندرانزلی تقدیر شد.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.