مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دقایقی پیش کار خرید امتیاز باشگاه دسته اولی کارون اورند خرمشهر توسط داماش به اتمام رسید و داماشی ها به جای این تیم در لیگ دسته اول حضور خواهند یافت.

میثم محبوب افزود: البته برای انتقال امتیاز کارون اروند خرمشهر به باشگاه داماش گیلان، مشکلاتی پیش آمده بود اما سرانجام عصر امروز این انتقال قطعی شد و تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت ، در فصل جاری باید در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد.

وی بیان کرد: انتقال امتیاز باشگاه کارون اروند خرمشهر به داماش گیلان خیلی به طول انجامید و تا شروع مسابقات لیگ دسته اول که از ۲۶ مرداد ماه آغاز می شود ، فرصت چندانی نیز باقی نمانده اما امیدواریم که در این فرصت کم ، این تیم به شرایط آرمانی دست یابد و با قدرت رقابت های لیگ دسته اول را آغاز کند.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، به مرحله پلی آف صعود کرد اما در این مرحله نتوانستند از سد تیم نیروی زمینی عبور کند و جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب نکرد. داماشی ها همچنین فصل گذشته با درخشش در رقابت های جام حذفی کشور به دیدار نهایی این جام صعود کرده و لقب شگفتی ساز جام حذفی را کسب کردند اما در دیدار نهایی و در یک بازی پرحاشیه، با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شدند و مقام نایب قهرمانی جام حذفی کشور را کسب کردند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.