به گزارش خبرنگار ایرنا ارسلان زارع روز چهارشنبه در آیین معارفه فرماندار شهرستان لنگرود که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، وفاق، همدلی و وحدت مردم و نیز مقاومت و ایستادگی آنان نسبت به تحقق و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی ایران را زبانزد دانست و افزود: انسجام ملی ایرانیان در برابر استکبار در گذشته و ایستادگی امروز این ملت عزتمند در مقابل زیاده خواهی های رئیس دولت آمریکا، منجر به خشم و عصبانیت آنان نسبت به مردم و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی به تحریم دکتر ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: این تصمیم غیرقانونی، غیر اخلاقی و غیرعقلانی نسبت به سردار سرفراز دیپلماسی کشورمان، نه تنها نتیجه و دستاوردی برای آنها ندارد، بلکه باعث انسجام بیشتر ملی و عزیزتر شدن دکتر ظریف در بین مردم ایران شده است.

زارع افزود: مردم و نظام جمهوری اسلامی در طول گام اول انقلاب اسلامی با وجود چالش ها، مشکلات و موانع در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی دستاوردهای گرانسنگی بدست آورده اند؛ امروز نیز ملت بزرگ ایران با وجود تنگناها و مشکلات، با اتحاد و همبستگی، با تلاش و کوشش زیاد از این مرحله گذار نیز سربلند عبور خواهند کرد. 

سرپرست استانداری گیلان جایگاه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان را مهمترین رکن مدیریت خواند و بیان داشت: فرماندار به عنوان رئیس شورای تأمین و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان نه تنها مسئول و مدیر تأمین کننده نظم، امنیت و آرامش  مردم است بلکه با مدیریت، هماهنگی و انسجام بخشی، مسیر توسعه شهرستان را به پیش می برد.

زارع با بیان اینکه امروز با حکم  وزیر کشور  سیروس شفقی به عنوان فرماندار لنگرود ادامه خدمت می دهد، اظهار داشت: امیدوارم با دانش و تجربه های ارزنده، پشتکار شایسته و با مدیریت خوب و هماهنگی های مطلوب با همکاری مردم شریف شهرستان در انجام وظایف و همه امور محوله موفق باشند.

سرپرست استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان به بزرگترین رویداد سیاسی و اجتماعی پیش رو در دوم اسفند ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات  باید در صیانت از آراء مردم و اجرای قانون پایبند باشند.

وی با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که "میزان رأی ملت است" و فرموده مقام معظم رهبری که ”رأی مردم را حق الناس“ خوانده اند، گفت: سلامت و امنیت انتخابات به عنوان مهمترین وظیفه ذاتی مورد توجه جدی باشد تا بر اساس اعتماد عمومی انشاالله شاهد مشارکت آحاد مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش های محمد رنجبر در دوران تصدی سرپرستی، سیروس شفقی به عنوان فرماندار شهرستان لنگرود معرفی شد.

شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی، اتاقور و کومله، در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۲/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.