سیده ستاره موسوی روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله اول اردو آمادگی از عصر امروز( دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک در تهران تشکیل و تا بیستم مرداد ماه نیز با حضور نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: همچنین مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور از ۲۵ مرداد ماه جاری به مدت شش روز انجام خواهد شد و مرحله سوم و پایانی مرحله آمادگی تیم ملی کاراته بانوان نیز از پنجم تا دهم شهریور ماه سال جاری برپا خواهد شد.

موسوی ادامه داد: پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ جهان از پانزدهم شهریورماه سال جاری به مدت سه روز در توکیو ژاپن برگزار می شود و تیم ملی کاراته بانوان نیز با قدرت در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان نیز به کسب سهیمه المپیک اشاره و بیان کرد: تاکنون حمیده عباسعلی کاراته کار شایسته تیم ملی با کسب مدال طلای رقابت های آسیایی ازبکستان توانسته در وزن ۶۸+ کیلوگرم سهمیه المپیک کسب کند و همچنین طراوات خاکسار دیگر کاراته کار شایسته تیم ملی بانوان در یک قدمی کسب سهمبه المپیک قرار دارد.

وی به سارا بهمنیار ملی پوش گیلانی تیم ملی بزرگسالان نیز اشاره و اضافه کرد: متاسفانه در چند مسابقه ای که این کاراته کار شرکت کرده ، نتوانسته مدال کسب کند اما او نیز برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیست.

وی اظهار کرد: چند رویداد دیگر برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ باقی مانده ضمن اینکه اوایل سال آینده کاراته کاران می توانند با کسب مقام در مسابقات فرانسه جواز حضور در المپیک ژاپن را کسب کنند و این امیدواری وجود دارد که بهمنیار و سایر ملی پوشان بتوانند با درخشش در رقابت های فرانسه، جواز حضور در المپیک را کسب کنند. 

سیده ستاره موسوی سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور از سال ۸۹ به عنوان مربی و سرمربی در تیم های ملی حضور دارد که از سال ۹۰ به عنوان سرمربی در تیم ملی بزرگسالان حضور یافته و او سابقه ۱۱ سال عضویت در تیم ملی کاراته را در کارنامه ورزشی خود دارد.

۷۲۸۵ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.