به گزارش روز یکشنبه ایرنا محمدرضا محسنی در نخستین نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان شفت در سال جاری ، تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه کاره و پرهیز از تعریف پروژه های جدید را یکی از اولویت های دولت ذکر و اضافه کرد: در سال ۹۷ میزان بودجه شهرستان شفت نسبت به سال های گذشته کاهش داشت و برخی از پروژه های عمرانی نیز به دلیل عدم تخصیص مناسب اجرایی نشد و یا پیشرفت بالایی نداشت.

وی ادامه داد : میزان بودجه این شهرستان در سال جاری افزایش دارد و پیش بینی می شود با توجه به ردیف های اعتباری میزان تخصیص بودجه نیز روندی افزایشی داشته باشد که این موضوع امیدوارکننده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه وزارت کشور شفت به صورت آزمونه به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته گیلان و یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور معرفی شده ، گفت: این یک فرصت ویژه تمرکز برای ارتقاء شاخص های عمرانی آن است و این شهرستان برای جبران عقب ماندگی ها در زیرساخت ها نیازمند نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است .
محسنی با اشاره به ابلاغ افزون بر ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای سال جاری ، از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی خواست تلاش کنند تا اعتبارات مربوطه به طور کامل جذب شود.

شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و ۱۰۲ روستا ، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. میزان اعتبارات این شهرستان در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان بود و در سال جاری با یک میلیارد و ۴۴ میلیون تومان افزایش ، به ۱۳ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.