به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر جهان آرای غروب شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در استانداری اظهار داشت: پروژه مهر از  سه هفته گذشته آغاز شده و دستورالعمل مربوطه را ابلاغ کردیم بنابر این انتظارست که همکاری لازم با مجموعه آموزش و پرورش برای هر چه بهتر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام شود.

 وی با بیان این که پروژه مهر ساماندهی و سازماندهی منابع و داشته ها برای آغاز سال تحصیلی است، افزود: برنامه ریزی و تعیین فعالیت ها برای آغاز سال تحصیلی و تنظیم دستور جلسه برای کارگروه های پنجگانه از جمله کارگروه ساماندهی و سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت و کارگروه نظارت و ارزیابی از جمله وظایف در پروژه مهر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: در اجرای پروژه مهر ساماندهی نیروی انسانی برای آغاز سال تحصیلی جدید و آماده سازی فضاهای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان مورد توجه جدی قرار می گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت پروژه مهر بیان داشت: حضور مسئولان و مدیران ارشد در روز بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ همانند سال گذشته بایستی مورد توجه قرار گیرد.

جابر اخلاقی با تشریح اقدامات برای آغاز سال تحصیلی جدید در اجرای پروژه مهر خاطرنشان کرد: نیاز مبرم به میز و صندلی دانش آموزی در سطح استان داریم در برخی از مدارس رشت، میز و نیمکت اسقاطی هستند که بایستی میز و نیکمت های جایگزین تهیه شود.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه است، تصریح کرد: سال گذشته در بحث نیروی انسانی ، ۵۲ هزار ساعت عملکرد حق التدریس داشتیم و امسال وزارت آموزش و پرورش ۳۵ هزار ساعت به گیلان حق التدریس داده است.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان غروب امروز (شنبه) به ریاست ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای این شورا برگزار شد.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.