به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از مهدی جلوه قاضیانی والیبالیست رودباری تیم ملی جوانان گفت: کسب نخستین بار قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران، بالندگی عظیم دیگری را در عرصه ورزش کشور رقم زد.
وی افزود: آنچه که سبب افتخار برای شهرستان قهرمان پرور رودبار است، حضور فرزند برومند و شایسته شهرستان در تیم ملی والیبال جوان است که به شایستگی در این رقابت ها درخشید.
وی ابراز امیدواری کرد که جامعه ورزش به ویژه رودباری ها در دیگر آوردگاه های ورزشی نیز افتخار آفرینی هایی داشته باشند.

عصر دوشنبه گذشته نیز مهران فیض امام دوست دیگر والیبالیست گیلانی عضو تیم ملی جوانان ، در رشت تجلیل شد.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان، از ۲۷ تیر تا ۵ مردادماه جاری به میزبانی منامه بحرین برگزار شد. ایران در ۱۹ دوره گذشته فقط یک بار در سال ۲۰۰۷ به جمع چهار تیم برتر راه یافته بود که در آن مسابقات نیز به مدال برنز رسید. تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان مسابقات زیر ۱۹ سال جهان شده بود. بیشتر بازیکنان حاضر در تیم کنونی جوانان، همان ترکیب تیم نوجوانان دو سال قبل هستند که حالا یک قهرمانی جهان دیگر را به کارنامه خود اضافه کردند.

ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان نیز در پی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران اسلامی در رقابت های جهانی با حضور دو بازیکن گیلانی، پیام تبریکی صادر کرد. اینجا را ببینید

۷۲۹۲/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.