به گزارش روز سه شنبه ایرنا محمدجواد عامر در نشست با مشاوران بانوان اداره ها و دستگاه های اجرایی شهرستان ماسال با بیان اینکه فقدان نشاط اجتماعی یکی از مشکلات مهمی است که امروز در اکثر شهرهای کشور وجود دارد، افزود: باید به جای اینکه محدودیت ها را برای زنان افزایش دهیم، زمینه و فضای مناسب را جهت فعالیت بانوان در جامعه فراهم کنیم.
وی با تاکید بر لزوم واگذاری تصمیم گیری حوزه بانوان به خود آنان خاطرنشان کرد: در صورتی که بتوانیم نشاط اجتماعی را در سطح جامعه به ویژه بانوان افزایش دهیم، آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا خواهد کرد.
فرماندار ماسال تغییر در نگرش و رویکردها در حوزه بانوان در راستای ارتقای کرامت آنان را امری ضروری دانست و تاکید کرد: باید زمینه لازم جهت مشارکت بانوان در جامعه به ویژه عرصه های مدیریتی را فراهم آوریم که البته در این حوزه نیازمند بستر سازی های فرهنگی و اجتماعی و حمایت اجتماعی هستیم.
عامر فراهم آوردن فضای لازم جهت فعالیت ورزشی بانوان را از دیگر دغدغه های مهم بانوان شهرستان ذکر و تصریح کرد: در همین راستا سعی می کنیم نسبت به احداث فضای ورزشی مختص بانوان در دو شهر ماسال و شاندرمن، رایزنی و اقدام نماییم.
وی با اشاره به اقدامات شهرستان در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی بانوان گفت: در راستای معرفی فرهنگ ، صنایع دستی و سایر محصولات شهرستان ماسال این آمادگی را داریم که از حضور بانوان در نمایشگاه های شهرستان های دیگر و سایر استان ها حمایت کنیم.
فرماندار ماسال با بیان اینکه باید بسترهای لازم جهت حمایت از بانوان در عرصه های اقتصادی و اجتماعی را فراهم سازیم، گفت: پیگیری احداث غرفه عرضه محصولات بانوان در روستای تاسکوه و شهر شاندرمن از جمله دیگر اقداماتی است که در این زمینه پیگیر هستیم.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.