مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: از آغاز طرح تابستانه این جمعیت نجاتگران هلال احمر گیلان به 297 آسیب دیده امدادرسانی کردند.

مهدی ولی پور در گفت و گو با ایسنا-منطقه گیلان، گفت:  از آغاز طرح تابستانه تا امروز 323 حادثه به وقوع پیوسته که نجاتگران جمعیت هلال احمر ضمن ارایه خدمات امدادی به بیش از یک هزار حادثه دیده، 297 نفر را نجات دادند.

وی افزود: از نیمه خرداد امسال با آغاز طرح تابستانه جمعیت هلال احمر گیلان،157 نجاتگر در 32پایگاه امداد و نجات موقت، فصلی، ثابت، شعب و یک پایگاه امداد هوایی و 45 نجاتگر در 9 پایگاه ساحلی آماده ارایه خدمات به مردم و حادثه دیدگان هستند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان بیان کرد: یک هزار و 302 نجاتگر با 309 دستگاه آمبولانس در حوادث مذکور حضور داشتند که طی آن 256 نفر از مصدومین با آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در خصوص طرح ساحلی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در 9 شهرستان ساحلی دارای 9طرح و در هر طرح 5 نجاتگر (دو نجاتگر زن و سه نجاتگر مرد )از 8 صبح لغایت 8 شب آماده ارایه خدمات است.

ولی پور همچنین گفت: یک دستگاه بالگرد، یک تیم آنست و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان نیز در صورت نیاز آماده ارایه خدمات به هموطنان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.