سیدجلال سیدمحمدی اظهار داشت : ارزش ها و هویت ملی ما در سفرهای راهیان نور نهادینه می شود و کشور را در مقابل تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی  بیمه می کند.

فرماندار صومعه سرا در ادامه خواستار حمایت تمام ادارات و نهادها از ستاد اعزام کاراوان راهیان نور شد و افزود:  اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها با رشادت های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.
فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا در ادامه بیان کرد : کشور را می توانیم به چهار نسل تقسیم کنیم که مدافعین حرم ما نسل سوم را تشکیل می دادند اما فشار دشمنان با روش های مختلف  بر روی نسل چهارمی که جوانان 16یا17ساله است تا بتواند آن ها را از ارزشهای انقلاب جدا سازد .
سرهنگ سیدحسن  حسینی اظهارداشت :  اعزام کاروانهای راهیان نور، کادرسازی برای محور مقاومت در داخل کشور است.

وی با اشاره به اعزام  به مناطق  غرب کشور در مردادماه یاداور شد :  سال گذشته طی 6مرحله  بیش از 570 نفر از اقشار مختلف دانش آموزی ،مردمی  این شهرستان قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

وی در ادامه تصریح کرد :  امسال  تا کنون سه مرحله از دانش آموزان به مناطق شمال غرب اعزام شده اند و در این مرحله اعزام بصورت  اقشار مختلف خواهدبود.

سرهنگ سیدحسینی افزود: زائران راهیان نور با بصیرت افزایی بهترین سفیران منتقل کننده فرهنگ دفاع مقدس یا همان فرهنگ مقاوت  هستند.

 صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در 2 5 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .

۷۲۹۲ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.