به گزارش روز دوشنبه ایرنا محمود قاسم نژاد در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان فومن حمایت از تولید را از الزامات و جزو اولویت های برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی دانست و از تعهد دولت برای بسیج منابع و استفاده از تمامی ظرفیت ها برای رفع موانع پیش روی فعالیت کارآفرینان صنعتی، کشاورزی و دامداری خبر داد.
وی هدف از برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید همسو با تعهد دولت را برای حمایت از تولیدکنندگان فعال در شهرستان، جلوگیری از غیر فعال شدن واحدهای فعال و کمک به واحدهای غیر فعال برای راه اندازی مجدد کار خود ذکر  و بانک ها ، دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان را ملزم به حمایت از کارآفرینان بخش های مختلف در چارچوب قوانین و بخشنامه های حمایتی کرد.
قاسم نژاد با مورد توجه قرار دادن آثار و پیامدهای تعطیلی و تعطیل کردن فعالیت واحدهای اقتصادی، خواستار تغییر نگرش مراجع بانکی به نیت فعالان اقتصادی شهرستان فومن شد.
وی با بیان این که مطالبات و مشکلات این فعالان به زودی در جلسات استانی کارگروه رفع موانع تولید مطرح خواهد شد، آخرین قوانین و بخشنامه ها در حمایت از فعالیت تولیدی را در این جلسه تشریح کرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز در این جلسه در توضیح آخرین وضعیت واحدهای صنعتی فعال و غیرفعال ، از فعالیت ۶۳ واحد صنعتی در فومن خبر داد که موجبات اشتغال ۹۵۹ نفر را فراهم کرده است.
وی با تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای ارائه تسهیلات حمایتی به واحدهای صنعتی و متقاضیان احداث واحدهای جدید، به مشکلات و مسائل پیش رو پرداخت و با بیان موانع موجود خواستار مساعدت جهت رفع این موانع توسط مسئولان مربوطه و همکاری بیشتر بانک ها شد.

فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و این شهرستان دارای دو شهرک صنعتی گوشلوندان و کوچیچال است و هم اکنون ۳۱ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کوچیچال مستقر هستند.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.