به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از مسابقه ها از اول تا ششم مرداد، در رشته شطرنج در بخش تیمی، تیم های دانش آموزان استان های گیلان، اصفهان و همدان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش انفرادی امیر رضا پورآقا بالا از آذربایجان شرقی به عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقه ها شناخته شد.

در رشته تنیس روی میز، در بخش تیمی، تیم دانش آموزان استانهای قم، مرکزی و آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در بخش انفرادی مبین علیپور از آذربایجان غربی مدال طلا، سید محمد امین صمدی از تهران مدال نقره و ارشیا عنایت زاده از خوزستان و محمد جواد سهرابی از مرکزی نشان های برنز را از آن خود کردند.

در قسمت دوبل تنیس روی میز نیز، پارسا نوروزی از استان مازندران و سید علی سجادیان از قم مقام اول، ارشیا عنایت زاده و پوریا حیدرپور از خوزستان مقام دوم و سید محمد امین صمدی و پرهام اشرفی از تهران نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

در رشته بدمینتون نیز تیم دانش آموزان خراسان رضوی عنوان اول را به دست آورد، تیم فارس در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های زنجان و یزد مشترک سوم شدند، در بخش انفرادی محمد زرچی از خراسان رضوی اول شد، علی حیاتی از کرمانشاه  عنوان دوم را کسب کرد و نیما خدایاری از زنجان و امیر رجب لو از گلستان( مشترک) سوم شدند.

در بخش دوبل بدمینتون محمد رضا مینا و رضا شعیب پیشه از فارس رتبه اول، عرفان قربانی و اشکان رمضانپور از مازندران رتبه دوم و علی مهدی نیا، احمد رضا شعبانی از مازندران و عرفان محیطی و یاسین طلایی از یزد مقام های سوم مشترک را از آن خود کردند.

تیم های آذربایجان شرقی در رشته بدمینتون، بوشهر در رشته تنیس روی میز و استان البرز در رشته شطرنج جام اخلاق این دوره از مسابقه ها را به دست آوردند.

سی و ششمین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان پسر از اول تا ششم مرداد به میزبانی آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، رقابت های دانش آموزان دختر نیز از دهم تا پانزدهم ماه جاری به میزبانی گیلان برگزار می شود.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.