فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای بهبود معیشت و افزایش درآمد و رونق تولید باید در پایتخت برنامه ریزی و تصمیم گیری شود، گفت: اما اینکه ما فقط منتظر تصمیم پایتخت باشیم و تماشا کنیم امری نادرست است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت،میرشمس مومنی‌زاده فرماندار رشت ظهر امروز در جلسه آموزش‌های مهارتی شهرستان اظهارداشت: آموزش‌های مهارتی در اشتغال و پرداختن به مسایل معیشتی از اولویت‌های اصلی نظام است و حساسیت ویژه ای دارد.

وی افزود: مهارت آموزی بسیار مهم است و تمامی دهیاران و بخشداران و شهرداران باید از ظرفیت‌های موجود برای آموزش مهارت و ایجاد اشتغال بهره گیرند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه برای بهبود معیشت و افزایش درآمد و رونق تولید باید در پایتخت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری شود، گفت: اما اینکه ما فقط تماشا کنیم امری نادرست است و مدیران محلی در روستاها و بخش ها و شهرستان‌ها نباید خود را جدا از این چرخه بدانند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی ظرفیت بسیار خوبی است که دولت با وجود همه تنگناها و محدودیت‌ها آنها را در اختیار ما قرار داده است، افزود: اما در شهرستان رشت با همه پیگیری ها نتوانستیم سهم اشتغال را جذب کنیم.

مومنی زاده گفت : در شهرستان نرخ بیکاری بالایی داریم که موضوع مهارت آموزی از این رو بسیار مهم است .

فرماندار رشت با بیان اینکه جلسات مختلف از جمله اشتغال و کارگروه رفع منابع تولید باید منجر به خروجی و رفع مشکلات باشد، گفت: مسئولان مربوطه در شهرستان رشت اشراف کافی بر امور مربوطه به حوزه شان داشته باشند و سرکشی از واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.