سرپرست استانداری گیلان گفت: سازمان تأمین اجتماعی در راستای توسعه یافتگی کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست استانداری گیلان همزمان با 25 تیر ماه روز تأمین اجتماعی و بهزیستی با مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان دیدار کرد.

 ارسلان زارع ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی اظهار داشت:یکی از مهم ترین شاخص‌های ارزیابی و میزان توسعه یافتگی هر کشور و جامعه ، شاخص‌های توسعه و میزان رفاه و تأمین اجتماعی آن جامعه‌ و کشور است.

وی با بیان اینکه شاخص مهم و خاص امید به زندگی مورد توجه کشورهای در حال توسعه قرار گرفته تا مانند کشورهای توسعه یافته، آن مسیر مطلوب را طی کنند ، نقش سازمان تامین اجتماعی در این خصوص را مهم ارزیابی کرد.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه وظایف و رسالت تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان بزرگ که متولی  خدمت رسانی به بخش زیادی از جمعیت کشور است، تصریح کرد: در استان گیلان بیش از 48 درصد خانواده ها تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند .

وی تأمین اجتماعی را بزرگ‌‌ترین سازمان بیمه‌گر دانست و گفت؛ این سازمان به عنوان یک نهاد غیردولتی بزرگ در راستای توسعه یافتگی کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند.

زارع با اشاره به اینکه حفظ کرامت والای انسانی، رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعات مهم برای دولت و مردم است خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش‌های واصل شده یکی از سازمان‌های خوب از بابت تأمین رضایت‌مندی مردم تأمین اجتماعی است.

 زارع یکی از عوامل موثر در مدیریت کارآمد، شفافیت بیشتر انجام امور و وظایف و الکترونیکی کردن خدمات است اظهار داشت: این موضوع در دستور کار دولت تدبیر و امید است، دولت الکترونیک می‌تواند نقش موثری در کیفیت بخشی و سرعت بخشی خدمات و رضایت مردم را داشته باشد.

وی افزود: آرامش خاطر و امنیت اجتماعی مردم باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.