عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر رشت گفت: شرمنده صبوری و استقامت مادران شهدا در تحمل سالها مصیبت و سوگواری برای فرزندان‌شان هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با تسلیت درگذشت حاجیه خانم حلیمه زربخش مادر شهیدان فتح الله و یدالله قلی پور اظهار کرد: تحمل از دست دادن فرزند برای هر مادری سخت و غیرقابل باور است و مادران شهدا به واسطه ایمان به حقانیت راهی که فرزندان‌شان در آن قدم گذاشته بودند سالها صبوری و ایستادگی کردند.

 وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه دعای مادران شهداست، تصریح کرد: مادران شهدا همچون مادر علمدار کربلا حضرت عباس(ع) شهادت فرزند خود در راه حفظ آرمان‌های ولی زمان خود افتخاری بزرگ و از عنایات پروردگار می دانند.    شیرزاد با بیان اینکه شب زنده داری های مادران شهدا و راز و نیازهایشان با خداوند نیز غیر قابل توصیف است تصریح کرد: باید مادر باشی تا بتوانی حال و هوایشان را درک کرد.    عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با آرزوی صبر و سلامت برای تمامی مادران شهدا بیان کرد: یقین می دانیم که خدای بزرگ به دعای آنان حرمت ویژه ای بخشیده و امیدوارم حضور پر برکت آنان همواره مستدام بوده و روح بزرگ تمامی مادران شهدا که به دیار باقی شتافتند قرین آمرزش و غفران الهی باشد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.