رئیس کمیسیون برنامه، بوجه و حقوقی شورای شهر رشت گفت: به جهت ساماندهی کودکان کار از استانداری پیشنهاد شد که اگر شهرداری ملکی را برای ایجاد سرپناه معین کند استانداری نیز توسط خیرین این سرپناه را آماده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نود و سومین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت با حضور رییس، اعضا و مشاور کمیسیون و مدیر املاک و مستغلات شهرداری برگزارشد.

حجت جذب، رئیس کمیسیون برنامه، بوجه و حقوقی شورا در خصوص لایحه ساماندهی کودکان کار توسط خیرین نیکوکار با تاکید بر اهمیت مدل انجام این امر تصریح کرد: به جهت ساماندهی کودکان کار از استانداری پیشنهاد شد که اگر شهرداری ملکی را برای ایجاد سرپناه معین کند استانداری نیز توسط خیرین این سرپناه را آماده خواهد کرد.   محمد حسن عاقل منش عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بازدید از این مجموعه افزود: با بازدیدی که از موسسه مربوطه به عمل آمد شاهد بودیم که مجموعه در ارتباط با امور مربوط به کودکان به شکلی منظم در حال خدمات رسانی به کودکان کار است.   وی افزود: اگر بتوانیم در این جهت گام برداریم کاری ماندگار برای کوکان کار خواهد بود.   محمد حسن علیپور عضو کمیسیون بودجه شورا خواستار دقت بیشتر برای انجام کار خیر شد و بیان کرد: باید برای کوکان کار با گام هایی محکم به جلو رفت تا مشکلی از این عزیزان را حل نماییم و به مانند برخی از امور خیر، عاملی برای سواستفاده های سیاسی تبدیل نشود.   حجت جذب، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با اشاره به اینکه این لایحه در کمیسیون فرهنگی شورا نیز مصوب شده است، موافقت اعضای کمیسون بودجه برای این امر خیر را اعلام کرد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.