سرپرست استانداری گیلان گفت: شفافیت فعالیت های اقتصادی در برنامه های نظام مالیاتی زمینه ساز اعتماد بیشتر مردم می شود .

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع به مناسبت هفته مالیاتی و روز ملی مالیات، از اداره کل امور مالیاتی استان بازدید و با مدیران و کارکنان دیدار ، گفتگو و مناسبت روز ملی مالیات و ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز کشور به لحاظ سیاسی و اقتصادی شرایط حساس و مهم است، عنوان داشت: اقتصاد می‌تواند به عنوان رکنی موثر در توسعه هر جامعه و کشوری نقش اساسی ایفا کند.

سرپرست استانداری گیلان گفت : یکی از اقدامات مهم و ارزشمند دولت تدبیر وامید در نظام بودجه ای کشور، کاهش وابستگی بودجه عمومی به درآمدهای نفتی بوده است .

وی افزود: درآمد مالیات یکی از دو منبع مهم تحقق بودجه عمومی در تحریم و درآمد کشور بجز نفت است که در راستای توسعه، تولید و اشتغال زایی و فعالیت‌های عمرانی هزینه می شود .

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد : مالیات در همه کشورها، یکی از ابزارهای مهم سیاستی دولت ها برای اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصادی و برقراری ثبات اقتصادی و تعدیل نابرابری درآمدهاست که در گرو آن عدالت نسبی نیز محقق می شود .

زارع در بخشی دیگر از سخنان خود به لزوم حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی به منظور ایجاد اشتغال و تشویق کارآفرینان به سرمایه گزاری وتولید پرداخت و گفت: شفافیت فعالیت های اقتصادی در برنامه های نظام مالیاتی زمینه ساز اعتماد بیشتر مردم می شود .

سرپرست استانداری از پرسنل اداره کل مالیاتی و همکاران آنها در شهرستانهای استان به عنوان سربازان نظام جبهه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و از خدمات و تلاش های آنان تشکر و قدردانی نمود و به تکریم بیشتر مودیان و رضایت ارباب رجوع در همه شرایط تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.