مدیرکل زندان های گیلان گفت: مددکاری به عنوان یک رسالت ارزشی است، صرفا به عنوان یک کار اداری نگریسته نشود.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان،حمید حسینی در نشست فصلی مددکاران گفت: کار مددکاری به این دلیل مهم است که زندانیان و خانواده های آنان با آسیب های متعددی مواجه هستند و مشکلات زیادی دارند که حل بسیاری از آنان از عهده مددکاران اجتماعی خارج است.

وی، رسالت مددکاری را بعنوان یک کار ارزشی عنوان کرد و افزود: به مددکاری نباید به عنوان یک کار اداری نگریسته شود و باید نگاه ارزشی به این خدمت داشته باشیم.

وی کاهش جمعیت کیفری را مهمترین اولویت سازمانی برشمرد و گفت: مددکاران از طریق پیگیری  قضائی پرونده زندانیان می توانند مهمترین نقش را در اجرائی کردن این سیاست ایفا کنند و از طریق رسیدگی به وضعیت قضائی زندانیان محکوم مالی، مهریه و فرهنگ سازی مجازات حبس الکترونیکی در زندانیان می توانند بسیار کمک کننده باشند.

حسینی، به اجرای حبس الکترونیکی برای اولین بار در استان اشاره و خاطرنشان کرد: جلسه آموزشی برای مددکاران و مسئولین اجرای احکام برگزار و اطلاع رسانی لازم توسط مددکاران برای زندانیان صورت گیرد.

وی کمک های جذب شده از منابع گلریزان و جشن های نسیم مهر برای مساعدت به زندانیان و خانواده آنان را مهم برشمرد و بر نقش مددکاران در شناسائی و استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.